Deklaracja dostępności Ustawienia:
Menu

Przystanek Przedszkolak - Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem

Niepubliczna szkoła dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Z życia szkoły – wakacje – koniec części I

10-08-2017

Rozpoczęliśmy drugi miesiąc wakacji, jednak wciąż wspominamy ostatni tydzień lipca, kiedy to wybraliśmy się w rejs statkiem po Wiśle. Ciepły dzień przyjemnie ochładzała nam lekka bryza Smile

W tamtym tygodniu tematem przewodnim były różnego typu środki komunikacji. Z tego względu staraliśmy się używać najróżniejszych metod przemieszczania się Smile Pojechaliśmy na długą wycieczkę tramwajem, bo aż na Kopiec Wandy, a tam urządziliśmy sobie pyszny piknik. Innego dnia spędziliśmy czas w szkole organizując festiwal kolorów. To wtedy pomalowaliśmy nasz piękny kartonowy pociąg. Nie zapomnieliśmy, że najłatwiejszym środkiem lokomocji jest chodzenie pieszo, dlatego na całego używaliśmy pieszych wędrówek, siłowni i placów zabaw Smile

Najciekawsze zostawiliśmy na sam koniec tygodnia i w piątek wybraliśmy się do Muzeum Lotnictwa. Zwiedzaliśmy i podziwialiśmy piękne samoloty, a do jednego z nich mogliśmy wejść Smile Był to samolot, którym kiedyś latał Papież Jan Paweł II. Siadaliśmy nawet w fotelu, w którym kiedyś siedział Smile

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z naszej strony wiąże się z ich akceptacją.
Więcej informacji: Polityka cookies.

Akceptuję, zamknij komunikat »