Deklaracja dostępności Ustawienia:
Menu

Przystanek Przedszkolak - Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem

Niepubliczna szkoła dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Zielona Szkoła - Poronin 2017

20-06-2017

Drodzy Państwo, meldujemy bezpieczny powrót z wyjazdu na Zieloną Szkołę. Wróciliśmy wypoczęci i pełni zapału do ostatniego tygodnia nauki w tym roku szkolnym. A teraz powspominajmy, co wydarzyło się w minionym tygodniu.

W poniedziałek wyruszyliśmy spod Szkoły o godzinie 9:00. Podróż autobusem obfitowała w śmiech i zaciekawienie dalszym rozwojem sytuacji. Gdy dotarliśmy do Poronina, mieliśmy chwilkę czasu na rozpakowanie walizek i przygotowanie do obiadu. Po posiłku nie zapomnieliśmy o chwili relaksu. Następnie zaczęła się moc atrakcji. Uczestniczyliśmy w wyścigach rzędów i uczyliśmy się nowych układów tanecznych. Mieliśmy cudowne zajęcia plastyczne, podczas których mogliśmy się nawet trochę pobrudzić. Po zajęciach odpoczywaliśmy przy „Bolku i Lolku”, żeby nabrać energii na czekającą nas dyskotekę i pieczone kiełbaski :)

W drugim dniu postawiliśmy na aktywność fizyczną. W pierwszej części dnia wyruszyliśmy na górską wycieczkę, w trakcie której mogliśmy chłonąć piękne widoki i całą dobroć otaczającej nas przyrody. Po powrocie i pysznym obiedzie chętnie wskoczyliśmy do basenu, żeby dać odpocząć zmęczonym mięśniom. Wieczorem relaksowaliśmy się przy bajkach i grając w gry :)

W środę po śniadaniu spakowaliśmy ubrania, uprzątnęliśmy pokoje i pożegnaliśmy się z naszym cudownym ośrodkiem. Następnie wyruszyliśmy oglądać pociągi w skansenie. Zwiedzanie było interaktywne, dlatego mogliśmy poczuć się jak podróżni sprzed lat, a nawet jak maszynista pociągu. W przerwie na zjedzenie ostatnich przekąsek i prowiantu spędziliśmy czas w parku, kawiarni i na placu zabaw.

Serdecznie dziękujemy za tak cudowną organizację i już czekamy na przyszły rok :)

Fotorelacja dostępna dla rodziców po zalogowaniu, już wkrótce.

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z naszej strony wiąże się z ich akceptacją.
Więcej informacji: Polityka cookies.

Akceptuję, zamknij komunikat »